Tolik her, kterou si vybrat

Stalo se to, co jsem čekal. Michal mi přinesl několik her na recenzi - přesněji řečeno hry, které jsem si sám vyžádal :) - a ještě ten den dorazil balíček až z daleké Asie s dalšími hrami.

Na stole se mi tak sešel příjemný balíček her: akční závody FlatOut: Head On (PSP), kooperativní akce s náhodně generovanými kobkami Dungeon Explorer (PSP), ceněná puzzle adventura Professor Layton (DS), závislost Puzzle Quest (DS), FF 7: Crisis Core (PSP) a ještě logická záležitost Prism: Light the Way (DS).

Úplně nejraději bych se vrhnul na Crisis Core, ale právě z toho důvodu jsem krabičku raději ani neotevřel. Přednost mají tituly na recenzi, čili začínám FlatOutem - ostatně na ten jsem se dost těšil. První dojmy zatím neutrální, například z jízdy v Sega Rally (PSP) jsem měl daleko lepší pocit. Uvidíme.