
1. Kořeny lze používat i ve vnitřních prostorách. Vítaná změna nejenom pro 5 man instance. +++ 2. kouzlo Revive – oživování padlých, že by přeci jen? +
3. kouzlo Typhoon – mohutná bouře, AoE s CD 20 sekund, navíc s odkopnutím o 5 yardů při zásahu protivníka. ++
4. vylepšená Moonkin forma dává při kritickém zásahu +20% k haste na 10 sekund
5. Natures Reach další efekt: snižuje threat balance kouzel o 30% +++
6. Brambles další efekt: trny a stromečky mohou způsobit omráčení (daze) na 3 sekundy (šance 15%)
7. Improved Fearie Fire: funguje i na kouzla, což by dávalo takto hluboko v balance stromu smysl. Každopádně dobrý buff pro raidování. ++
8. nové kouzlo Starfall (padesátý první talent) – instantní, CD 3 minuty, nuke kouzlo s AoE
9. V talentech vidíme debuff na cíl – náchylnost na nature a arcane damage až o 6 %. Dále talent Eclipse, kdy při critu Starfire je 60% šance na to, že se zvýší damage kouzla Wrath o 10%. Když critne Wrath, je tu 60% šance na zvýšení critu o 10% u klouzla Starfire. Efekt trvá třicet sekund a může nastat pouze jednou za dvě minuty. V podstatě se jedná o optimalizaci DPS cyklu.
10. Owlkin Frenzy – když do vás budou bušit, je tu patnácti procentní šance, že se rozzuříte, což znamená: o deset procent větší damage a imunita na pushback při čarování balance kouzel (na 10 sekund).
První nástřel vypadá docela slušně, přijde mi hodně orientovaný do PvE. Takto vylepšená „slepička“ by mohla být oblíbená na raidech a svoje místo najde i v 5 man instancích. Z PvP hlediska si nejsem jistý, že se něco podstatného změní, ačkoliv Typhoon zní slibně. Uvidíme, s čím se nakonec setkáme v plné verzi, po zkušenostech z dřívějška ale vývojáři většinou nakonec uberou, než přidají. Navíc pokud se podíváme na změny v dalších povoláních...
Tohle ale nepotěší: Lunar Guidance - Changed to 4/8/12% (down from 8/16/24%).