
Raidy
Systém zůstane zachován, tedy 25 a 10 man instance, ovšem s důležitým rozdílem, že oba dva typy půjdou svojí vlastní cestou a nebudu provázané. V 25 i 10 se dočkáme vlastních setů, nicméně v rámci jednoho tieru jen odlišených barvami. Navíc půjdou kombinovat v rámci set bonusů. Heroické instance budou i v datadisku, Blizzard alespoň zamakal na výbavě. Teoreticky by z toho mohla být vlastní setová řada a více epiků.
Northrend
Nový kontinent bude větší než Outland. Možnost nasednou na lítáka se zpřístupní až na úrovni 77, což je celkem logické opatření. Půjdou samozřejmě používat lítáci z Outlandu, nicméně ti z Northrendu budou o něco rychlejší :).

Nové povolání si zatím všichni pochvalují. Aby ne, jedná se o dalšího hybrida, jenž zastane jak roli tanka (i v end-game) tak DPS. Zpřístupní se všem hráčům ve hře, kteří mají alespoň jednu postavu na úrovni 55. Sám Death Knight bude začínat také na úrovni 55.
A co všechno umí? Z mrtvol si oživuje pomocníky, jejich obětováním se dokáže léčit. Anti-magický štít dokáže snížit účinnost dalšího nepřátelského kouzla o 75%, z rukávu dále vysype i nějaký ten silence a CC v podobě kořenů.
Vývojáři se dušují, že Death Knigh nebude silnější než ostatní povolání, je ale jasné, že jako novou postavu jej chtějí udělat atraktivní. Nemyslím si, že bude trpět nedotažeností jako některá specificky zaměřená povolání.
Inscription
Nová profese umožňující modifikovat kouzla a dovednosti bude závislá na bylinkách. Hráči by se tak měli již zavčasu pustit do sběru, než se hned po vydání ceny na aukci vyšplhají do nehorázných výšin.
A první dojmy? Blizzard pokračuje v šabloně BC, snaží se spíš napravovat to, co se nepovedlo. Uvidíme, zda-li obsah bude natolik chytlavý, aby si hráče udržel ještě minimálně další rok, dva.