Blizzard, mistr jednoduchých řešení

Pokud hrajete MMORPG, existuje obecné doporučení zaměřit se na jednu postavu, se kterou to dotáhnete až do konce, než zkoušet stále nové. Má to svůj smysl – vylevelovat jednu postavu zabere běžnému hráči velmi mnoho času. S přibývajícími datadisky se zvyšuje i maximální úroveň a tak hráči, kteří už jednu postavu mají a chtějí si zkusit i další, musí vším projít prakticky od začátku.

V případě World of WarCraft Blizzard nebyl schopen vytvořit pro tyto hráče nové, neokoukané zóny a tak přichází s nejlehčím možným řešením. To spočívá ve snížení počtu zkušeností potřebných pro postup na další úroveň a zároveň zvýšení zisku zkušeností za plnění úkolů a to o 30%. Toto usnadnění se týká pouze úrovní v rozmezí 20-60 a hráči se jej dočkají ještě před datadiskem Wrath of Lich King. Aneb proč to dělat složitě a vytvářet nové zóny, když to jde jednoduše.